Freeeedag!!!!!!!!!

skolan super bra idag, jobbade matte me Karin, det går suuper bra nu wiii  :D guldstjärna till mig (A)

ska åka på Basutbildning i uppsala nu faktiskt, det ska bli kul kommer hem sent ikväll, kanske man slänger in ett till inlägg då (Y)

är faktiskt liiite nervös inför kursen nu, men det är nog ingen fara..

haha mamma frågade imorse vad jag liksom fick för ''tillgångar'' elr vad det nu heter av den här kusren, jag sa då att när jag gått kursen är jag utbildad gymnastik tränare och då sa hon åh jag e så stolt xD hhahahah



nej men hörrni, nu måste jag kila blir hämtad strax :)


pusspuss <3
XXX Amanda <3

Kommentarer
Postat av: Tagge

Jag ar ocksa saaa stolt over dig min karlek!! Alskar dig!!



Ha en underbar helg sa syns vi pa mandag

2009-10-10 @ 15:22:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0