det är...Tisdag!!

jaha!! då var det tisdag, redan xD nej jag skoja.. nej men seriöst dagen har varit jävligt rolig, twin misshandlar mig som vanligt, Elin trk vi är roliga som fan så hon inte kunde koncentrera sig på redovisningen xD hahahaha
humm.. ja det är väl typ en vanlig tisdag idag.. sitter hemma och bloggar, kollar tv.. ja sånt.. ska hem till mamma på middag ikväll, pappa ska sätta upp en grej i taket så.. hih då får man liite mat osså... nice nice :) (Y)

Hösten närmar sig hastigt, det börjar bli jäklans kallt och mööörkt, löven börjar få ny färg och Amanda kommer med nya blogg idéer,, haaa super va? ;P Jag tänkte vara lite mer ''personlig'' och börja filma när jag gör lite små saker.. som tex lagar mat? är i skolan xD humm tränar ja allt sånt, då får ni se lite mer.. aaah? super va? nej men jag ska böra med ''Amandas tonårsmat'' xD haha nej men vadå det är jätte många tonåringar som inte ''kan/vill'' göra mat, ah och då när man ser hur sjukt kul och lätt det är, så kanske dom för det ? ha? yeeah xD haha

nej men jag ska försöka få till bloggen liite roligare, än att bara skriva :)

älskar dig twin!!! (även fast du mördar mig xD)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0