skratt o gråt

haha herregud, imorse kunde jag fan inte sluta skratta jag och carro hade så fruktansvärt roligt på basgruppssamlingen.. jag garvade ihjäl mig och hon med, jag ramlade avstolen men inte hon.. ja nej men ja vi höll på att dö av skratt, jag satt fan och grina.. men ja vrf inte ta och grina lite på morgonkvisten sådär? va? :P

ja asså det var det att min lärare skulle säga man muckar inte med USA men så snackade han om Bush innan så han ba... ja asså man vill inte mucka bush och det lät så fruktansvärt kul, så skulle jag skämta om det sen samtidigt som jag skrattade så sa jag.. Man buckar inte mush, ja ni förstår ju kanske inte hur fruktansvärt kul det var.. Men ja det var det, senramlade jag av stolen, elr ja.. Stolen ramlade och jag flög av den alltså. HAHAHHA

Efterskolan så var jag med älsklings twin, vi kollade på två och myste i soffan bara:) hihi mystroll vi är :) <3
SEn åkte jag och mamma till Ullis och Meja och ¨åt mat och lekte med gullis Meja <3 åååh så söt hon e.. hon hade gått fört gången själv idag också <3 jaa stora tjejen nu asså <3<3<3



Jag vill bara ursäkta mig för att jag inte lagt in bilder nu senaste veckan, jag har glömt min sladd hos pappa så jag kan inte lägga över bilderna.. men det kommer:)


Puss på er <3<3
XXX Amanda <3

Kommentarer
Postat av: j

SV:Okej kul!

2009-11-10 @ 16:24:28
URL: http://livetomjosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0