Myyyys!!!!!

Igår kväll efter träningen var jag och pappa på Glöggkväll kan man säga.. Några av våra vänner pysslar mkt och gör mkt fina saker.. så dom hade hyrt ett litet cafe, bjöd på glögg och ja massa sånt och sålde sina saker dom gjort.. det var jätte mysigt <3

 


Imorse var det mys frukost för mig, hihi tände lite ljus och åt frukos.. mumsigt <3



Skolan idag.. Humm, jag vart tröjansvarig. ja i 9an så köper man/ beställer/ gör man egna avslutnings tröjor, och det ären elev som hålle i det..Så ja idag vart jag ansvarig för hela alltet.. och det går bra!!! vi betäller allt nästa vecka!!! (Y) :D

Sen iaf så harvi kollat på film, om miljö, men jag såg bara en kvart sen jobbade jag matte i mer än 1 timme, Karin (läraren) hon vart as stolt över mig.. hihi nu har jag gått upp steg i matte också :D wii (Y) hihi


fiiiiiilm!!

var nyss och köpte ett nytt nagellack, rött :) hihihi får se hur det blir sen då..
ikväll drar jag och käkar med mammsen :D hihi pappa är hos Monica på fredagsmys :) <3

kyss på er <3

Kommentarer
Postat av: Pappsen

Älskar dig min kärlek!!!

2009-11-21 @ 00:18:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0