herrejävlar... jul!!

Happy,happy,happy!!! Malin... Be happy :D hihihiihihihihi
haha neej meeen... kolla kolla... AAAH!!!! jul färger på tröjan`? niice.. Jag har kommit fram till att Malin o jag har pratat i ca 1½ år nu :D hihi <33333 och inte förns NU säger båda att vi ÄLSKAR julen? herregud... hihih <3




                                                                                                                 


jag sitter och kollar på JESC fortfarande.. och jääävlar säger jag bara, det är liksom  paus och det är ukrainska akrobater dom kanske är 6 år.. JÄVLAR!!! herrejävlar vilka muskler, och vad dom kan... omg jag hittar klip på det så lägger jag ut senare.. herregud, jag är impad!!!

Kyss Amanda <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0