God morgon!

God morgon mina morgonpigga läsare :) Nej det är klart att jag inte trro ni öäser exakt när det kommer in.. hihi :D
ja idag vaknade jag 06.15.. äntligen, första gången jag går upp då också xD hahahahh... Nej men jag brukar alltid somna om typ xD hahaah...


Idag ska jag nu på morgonen åka till kunskapsgymnasiet och hälsa på, kolla skolan och lite så...halva dagen, senåker vi tillbaka till skolan igen, då ska jag väl antagligen förhoppningsvis plugga med något (A) hihi Sen ikväll är det öppethus på Kunskapsskolan så jag blir kvar på skolan med twin/älsklingen <3 vi ska typ prata med alla som kommer, plugga, visa hur vi jobbar, hu det fungerar.. ja ni fattar allt sånt :) senska jag och mamma åka och fira Isabelle, hon har ju fyllt år :D  

haha påtal om mamma, hahahha.. när jag lite... gölligt somnat om igen  så får ju mamma väcka mig, ja.. och hon väcker mig försent tycker jag, så jag sa det till henne och idag.. kan ni tänka er? xD hahah när min väckarklocka ringde, elr ja min mobil, ringde av alarmet så gick jag upp.. några minuter senare ringer mamma till min mobil, jag ba shit vfan är det här, hon ligger typ vara max 10 meter ifrån mig, och hon ringer till mig? :S vart literädd faktiskt.. så svarade jag då säger hon bara
- är du vaken?
och jag va ju fan klar vaken nu xD
- japp jag e vaken..
-bra då somnar jag om igen*klick*

hahah bara tkr det är så jävla sköönt bara xD hahahahah....
haha nu har det tagit ca en halvtimme att skriva detta xD hahah.. nej men jag gör annat samtidigt :D

usch vet ni vad? gud jag drömde en mardröm inatt :'( usch fyfan va rädd jag va, spec när jag vakna och hade allt i huvet och det var mörkt i mitt rum... uuuuuh fyfan.. .*(

nej nu ska jag duscha :) puss på er <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0