go dagen!

hej mina kära underbara blogg läsare.. sitter här hemma och ska alldeles strax gå och duscha och fixa mig. Idag är jag ledig från skolan, tog ledig dag idag. Sköönt faktiskt <3 vaknade först typ vid 7 sedan somnade jag om igen och sov till 10 aaah, niice... då är man ut vilad idag iaf.. hihi (Y) vid 1 ska jag åka och hämta min väska jag lyckades glömma i skolan igår xD hahha klumpigt. Sen ska jag ner till stan och fika med älsklings twin <3 det är ju tydligen kladdkakans dag, idag och ja vi är ju kladdkaks monster :P hahha... men asså jag har fått veta att kladdkakans dag är den 15 december, så sa dom på nyheterna att det var idag :O humm, men asså det gör absolut ingenting för mig om vi firar den 2 gånger ;) hihi..



vid kvart i 4 drar jag till uppsala på kurs igen.. usch så heemska tid, 5 - 21 fyfan vilken tid xD och imorgon är det från 10 - 16 xD uuusch!!!! Men det är ju fest sen på kvällen så det kan man ju se fram emot till. hihi... (jonte har fått godkänna klänningen jag ska ha på mig (Y)  )
Hihi :)

nej men shit nu måste jag fan fixa mig xD
 puss på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0