:(

vill bara börja säga att... förlåt mig....

men ja, dagen.. jag har haft fruktansvärt ont i min arm efter jag tog vaccinet igår.. har lite feber nu också tror jag... sitter o gråter lite.. (för inlägget före)..

jag var på kunskapsgymnasiet idag iaf.. käkade på subway me älsk <3 sen tbx till skolan.. sen efterskolan fikade vi och hade jäääätte mysigt på drott.. mmm.. sen til skolan och plugga till 19.30.. det gick bra i början men inte sen... jag kunde inte koncentrera mig och jag var helt fan borta i huvet... sen fika hos isa, eftersom hon fyllt år :) <3





sen hem o nu data.. och fyhelvete vad jag fryser... o grinar... :'(



Jag vill bara säga förlåt till en viss person (personen vet vem hon är) jag vet att du bara försöker skydda, men jag sviker dig... jag är ledsen, hoppas du förlåter mig... älskar dig massor och vill inte förlora dig.. <3



Till yttligare en person, förlåt.. det blir fel hela tiden.. jag menade inte att riva upp ditt sår du redan hade.. Jag är ledsen.. jag ville inte göra det värre... förlåt mig..... detta är till dig till Jonte...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0