dags igen!

ååh jasså då var man leeeeedig imorgon (fredag) då.. fan va sköööönt <3 drar på kurs på kvällen men ah de gör ju inget xD elr kanske.. jo det är inte så jätte kul xD hahahahah... men iaf.. drar strax till gympan, min underbara grupp Zpiritz (som jag så fint döpt dom till )  hihi har ju träning, ska träna lite inför tävlingen som kommer vara nästa helg (Y) sen är det ju EMA ikväll!!! AAAAAAH  Tokio hotel ska ju fan uppträda!! hoppas dom får pris också <3

idag har det varit idrott i skolan, vi dansade hihi as kul.. vi ägde ju fan Elvira xD hahah... sen har jag typ suttit o pratat med masssa människor :) hih böögfisken :P

nej nu ska jag fixa mig inför trääning, puss på er gott folk <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0