40 årsfesten <3

åh fyfan vad kul vi hade, omg.. vi har haft frågesport, dansat som idioter, ätit super god mat, minglat.. ja det vanliga liksom :) Just nu har jag meeega energi eftersom jag druckit en jäääävla massa läsk under kvällen, ca 1½ liter... själv!! Det är så hilma kul att se folk på ett sätt man aldrig gjort innan liksom.. Alla ledare, styrelsen man ser ju bara dom i träningskläder eller på möten och nu är det super fest och ja alla var väl mer elr mindre packade kan man ju säga xD men fyfan vad kul vi hade asså.. Det var verkligen super bra gjort och det va liksom inte nåsnålt dom har verkligen fixat och donat för att det skulle bli super..

Dom hade en önskan... .Att vi aldrig skulle glömma den här festen... Det kommer jag aldrig att göra!


Esk GF 40 år!!!























ja ni, det var en suuper kväll :) tyvärr blev jag totalt missnöjdmed sminket :( men aja
 jag hade iaf en suuuper roooolig kväll :)

(
ps: nu är jag klar med min basutbildning (Y) )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0