21 November, mys<3

ja ni, jag har tagit fram lite julsaker idag för att se vad jag vill köpa nytt och vad som ska kastas och ja, allt som ska vara i mitt rum iaf.. :)



 Lyssnade lite på spotyfi också:P


Ensam hemma ikväll, mamma hos Marcus och pappa på whiskey möte..
så jag  provade den där nya Taco fiesta grejen.. hihi
   
middagen serverad med ett glas cola light.. elr som det egentligen 'diet cola'' Det var faktiskt gott, det ska jag köpa fler gånger faktiskt:) <3


Men nu kollar jag på junior eurovision song contest på nätet.. hihi tur man har dator till tv:en så kan man kolla på ''tv'' hihi:)
och självklart är det pop corn och godis med <3

mmmm <3



kyss Amanda <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0