25/5 skola

happ, skolan idag då, inte så jätte kul.. Linnéa bort på kryssning och jag själv...
men mamma kom och åt lunch med mig iaf så jag fick lite sällis <3 sen var det NO föreläsning också xD
den var ASS tråkig, faktikt den va de.. sen resten av dagen satt jag ute på och lyssna på moa och johanna som försökte läsa varandras läppar. xD ja kul kul...





sen cykla hem till mamma. ska till pappa i kväll, bor där i veckan, så kommer tyvärr kanske inte lägga in något den här veckan.. eftersom vi inte har något internet för tillfället, vi flyttar ju snart :'(
så ja.. det här är då också den sista veckan jag kommer bo i huset, för sen är ju jag i england och när jag kommer hem på onsdagen så e de ju bara packa.. vi flyttar på lördagen..
så ja..tråkit.. vill inte flytta ju..trivs ju i huset... så himmla mkt... mitt drömhus fan... <3 *tårar*
men,men... e livet piss så e de...



// AG

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0