24/5 kusin fotbollsmatch

käkade lite frulle när jag vakna.. mamma va ''dog'' som vanligt xD sen drog vi ner och kollade på när min kusin spelade match.. han gjorde 2 mål (som jag såg iaf) men tyvärr förlorade dom :( men han är bäst ändå <3

men det finns definitivt 2 citat som jag skrattade mkt åt idag..
killarna(tjejen) i min kusins lag är 00- or alltså 9 år.. och målvakten skriker '' kom igen, sluta leka''
och han lät såååå gullig xD <3

sen är ju den här bäst... en unge på 2-3 år satt brevid mig när vi kollade på matchen, hon hejade på motståndarlaget (håbro) och hon skriker.. '' kom igen oliwer, vi ska äga'' på lite lätt ''bebis'' språk aktigt.. och fyfan sååå kul de va xD




Ah iaf.. pappa är nu också utbildad hoppmästare :) vart det igår.. GRATTIS <3
så mamma och jag bjöd in oss själva på middag hos honom.. haaha.. han får bjuda xD
så ja det blir middag hos pappa ikväll :D <3

sen blir det nog inte så mkt mer...skola imorgon.. fy va tråkigt.. linnéa kommer inte vara där, så jag får väl plugga som faaan .. finns inte så mkt annat o göra när hon inte e i skolan ... :(
men men.. jag hoppas att hon har de bra på Åland iaf :D <3<3 älskar dig bästa vän <3 :D<3


ha de bäst <3
// AG


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0