skolan 24/3

skolan idag då :)
vaknade av min mobil- alarm 05.15 :) som vanligt, låg kvar och mös till halv 7 :)
de snöade ute, som vanligt xD men väldigt vackert väder :)

sen skolan :) jobbade faktiskt.. gjorde klart min engelska me vikter (lärare) sen lite fraser på spanska och sen matte me karin på eftermiddagen :) där imellan vart de ju såklart flumma med älsk först <3 såklart <3

sen efterskolan va ja me älsk , kollade bilder från somras xD gud så kul :) sen så kollade jag, älsk och pappa på lägenhet.. den va fin :)
sen åkte vi hem, jag o äls gick o köpte toffifee xD sen kollade vi snövit xD haha

sen.. va jag ensam hemma medans mamma och pappa skrev kontrakt om huset och sånt, nu e de klart huset sålt och allt.. .:'(
sen kolla lägenhet igen .. la bud, sen till mammas lägenhet, kolla lite.. fin,fint :)
sen till rico's pappa hämtade mig o mamma där så tog vi hem lite mat :) perfekt :)

sen e dagen slut idag :(

imorgon i skolan ska vi till ryssbo hela dagen xO kl 08.00 på coop haha.. fyfan... 

ha de bra 
/AG <3 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Är lägenheterna fina ? Hör av dig ngndag om du vill! älskar dig! Puss faster

2009-03-26 @ 19:36:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0