MysHelg 13 - 15 mars / tacoshelg

super mysig helg<3 Fredag var kusin, gudmor och hennes barn hon oss på middag <3
käkade TACOS :D sen efterrätt.. hade gjort en god kladdkaka.. (godaste någonsin)
sen kolla Let´s Dance..:Dsen bara massa mys <3

Vaknade vid typ 8 på morgonen .. gick ner, kusse redan vaken ( typ vi 05.20)
så va de frulle :)
sen bara slappa hela dagen <3 mamma o pappa i sthlm så ensam hemma <3
skrev en liten novell :)
(2 gulor i 1 ägg)

SEN!!! NU MELODIFESTIVALEN!!!
innan festivalen ska jag lyssna musik och dansa :D xD som vanligt :) <3<3<3
Sen kolla melodifestival och käka.. TACOS :) sen glass o annanas :) hih
Marlena vann :) grattis :D själv hejade jag på Alcazar och sarah dawn finerh :)<3
Micke skickade bilder från globen :)    
{ tack (A)  }

Sen var de lite dans igen  xD sen godnatt vid halv 12 :P
   


Vaknade vid halv 7 på morgonen .. gick upp och städa lite :)
sen var de dans igen :D 
Sen satte jag mig och ritade :D lyssnade på BWOs låt :)


Sen vart de fixa naglarna :) vart vitt med rosa/svarta blommor :D fin,fint :)<3<3
sen lunch :D TACOS!!! IGEN !!  :S :)


sen vart de bara slappa o data :)

Sen kom mamma o pappa hem, då ringer farmor och säger att vi kan komma o käka TACOS hos henne ikväll xD så vi drog dit och käka tacos :P
jäkla tacos helg xD :P

Sen vart de bara hem och mysa :)
(utsikten från farmors balkong <3)



ha de bra :) puss o kram <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Klart jag skicka bilder.. haha dom jag kunde ta, dom blev typ sämst, allt ljus gjorde så att man inte fick så bra bilder.. :/.. men haha, kul å vara där iallafall :).

2009-03-16 @ 17:16:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0