18 - Mars | sjuk

Ja.. vaknade och trodde jag skulle till skolan, men tyvärr.. sjuk idag också :(
har bara legat i soffan hela dagen och bara slappat :(
men en sak lyste upp min dag idag.. gissa vad?

JAG VART UTTAGEN TILL ENGLAND!!! :D

jag kan ju skriva lite så alla vet vad England resan går ut på :)

jo, min skola jobbar tsm med en skola i england. då min skola skickar 20 elever till england en vecka för att se hur skolan fungerar och hur dom jobbar.. Man bor hos en värdefamilj hela veckan och går i skolan hela veckan.
på kvällarna gör man roliga aktiviteter, tex grillkvällar, åker och tittar på saker, näjesfält ja såna saker. :)
sen sista kvällen är det en avslutnings/hejdå fest/disco.. :D
sen nästa år i januari så kommer dom till oss, så den tjejen jag bodde hos kommer och bor hos mig i en vecka :)

Det ska bli såååå kul :) <3
så 3 juni bär det av till Rivington och Blackrod High scool i Bolton :D


ja iaf.. sen på eftermiddagen kom Linnéa och grattade mig :D <33

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Gud va roligt gumman, grattis!

2009-03-19 @ 16:31:52
URL: http://loviiizaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0