3/6 NU BÄR DET AV TILL ENGLAND!!!!

ojojojojojojojojoj!!!!!!! oj,oj,oj!!!!! oj.oj.oj.....oj...oj....oj...oj!!!!!!
nu ni........
bär av till England idag.. ska bli såååå kul <3

käka lunch me mamma o pappa först vid 12.. sen träffas på skolan vid 13.30 för att sedan åka tillsammans till Arlanda...
sen lyfter planet vid 16.35 (tror de va nått sånt) sen beräknas vi vara i England runt 18 tiden (engelsk tid)

åh, det ska bli så sjukt himla kul... jag kommer ha sjukt mycket att skriva om när jag kommer hem sen :D oj.oj,oj,oj,oj aaså...

kommer hem runt 16-17 tiden på onsdag (10 juni) då kan jag kanske skriva allt jag hittat på :)

...
igår, då snackade jag ju me Hannah, som jag ska bo hos på msn... haha de kändes helt typ.. stört eller typ helt konstigt att säga .. ''vi ses i morgon'' till varandra.. liksom.. har aldrig träffat henne och nu ska jag bo hos henne i en vecka.. oj.oj.oj... hihi men kul ska de bli :)
vi ska typ åka till nått ställe som heter ''blackpool pleasure beach'' asså det ser så jävla kul ut där.. fyfan vilket häftigt ställe... jag kommer leva livet där asså... xD  wiiiiiii!!!!!!!!!!!!

nej, men vet ni? nu ska jag dra.. ska käka lunch me mamma o pappa på stan om en halv timme... måste fixa de sista nu...


Ha de BÄST!! för de ska jag.. :P

// AG

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0