30 - juni :)

jobb jobb jobb idag :) men det är kul faktistk.. jobbade från 16 - 21.25 :) sen nu hemma och snackar med mina vänner från england :) <3 Alice,Katie and sammy <3 älskar er och jag saknar er jätte mkt tjejer :)

iaf.. jag håller iaf på att lära dom svenska :) dom tkr det är så sjukt kul :) dom tkr jag är en mkt bra lärare :) hihi <3

ursäkta min dåliga engelska.. xD

In english.. 

work work work today :) but its fun.. i work from 4 pm - 9.25 pm :)  and now im home and talk with my friends from England :) <3 Alice,Katie and Sammy <3 älskar er  and i miss you very much girls :)

anyway.. i learn them swedish :) they thinks it is very fun :)  they think im a good teacher:) hihi <3


thanks for the comment Alice <3


excuse my bad english.. xD



Kommentarer
Postat av: Alice x

Yay



♥ jag älskar Amandaa ♥ xx

2009-06-30 @ 22:25:15
Postat av: Alice x

Best teacher :)



Please teach at our school hihi ♥ xxx

2009-06-30 @ 22:26:34
Postat av: Anonym

hii ..jag älskar Amandaa and jag älskar choklad :)x

and you are a very good teacher xx

2009-06-30 @ 22:29:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0