25 Juni :)

åååhh. Heeej igen... vart sent igår så hann inte lägga in.. var i västerås med faster, på makeup store och vart sminkade jag är så nöjd.. det vart verkligen så fint.. så köpte jag smink, och en snygg tröja :) sen jobbade jag från 16 - 23.15 det är hamnfestival här i Enköping, så det är såå sjukt mkt att göra på cafét som ligger precis brevid..

satt uppe till 3 någonting.. fällde några tåtar och tänkte på gamla underbara minnen, jag vill uppleva igen.. men jag vet att jag aldrig kommer uppleva det igen.. :'(

så fick man ju reda på att Michael Jackson dött också.. trodde att det var ett skämt, men sedan läste jag det på aftonbladet.. Detta är enormt stort.. Det kändes såå konstigt för.. jag hörde på nöjesnyheterna i går förmiddag att han köpt en jacka för 2 mille med diamanter på.. så bara 2-4 timmar efter har han dött :O det är lite läskigt..


iaf.. idag (Lördag)drar jag till skövde :) och såklart åker älsk me mig :) vi ska på sommarland och grejer :)

men,men..

XXX Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0