23 Juni :)

happ.. lite lätt dålig dag... Men iaf...
Flyttade en byrå från huset till mia o mange ( min faster o hennes man)
sen drog jag och jobbade :) jobbade från 4 till halv 9 idag :) glass boden först och sedan plocka från borden :D

asså, jag är sååå jäkla impad av att få mkt folk har pengar löst.. visst en tjuga hit och dit är ju inte konstigt men när folk går runt med 500- lappar :O det är sjukt.. jag skulle inte våga och kunna gå med så mkt pengar, jag skulle nog köpa upp dom direkt xD haha, jag i ett nötskal.. xD

nu är det bara lungt i soffan.. ska käka lite jordbubbar.. mmmm <3 gott <3
pratade nyss med pappa i telefon, han är i söderhamn på skycamp :) feett nice..

Ledig imorgon, då blir det klippagräset... humm.. ska man göra det i bikini ? ;) humm... man undrar ju ;) haha

omg det är såå varmt.. det känns som om man är på semester ni vet.. man går ut och det känns knappt.. ah det är vaarmt.. det var 25 - 30 idag :O wooow <3 hoppas då på samma väder i morgon ;)

iaf..


ha det super bra och njut av vädret nu när det är soool :) <3

från jobbet :)


XXX Amanda <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0