22 Juni

seriöst.. är det lätt och sova när det lyser i hellla jävla rummet? öööh, nej.. det går inte så jävla jobbit..
lätt när det lyser in så här elr?

 


åååh...äntligen..  fick träffa Linnéa idag <3 efter att inte sett varandra på 5 veckor typ :O oj oj oj.. käkade lunch på amaizing thai :) sen drog jag och tog fästingspruta :D hihi sen drog jag och linnéa och fikade på Wickmans :) hih och pratade masssssor <3

sen drog och jag jobbade vid 3... Slutade nu vil 8 halv 9... sååålt mkkkkt glass idag :) det var så sjuukt jäkla varmt :O:) wooow <3 hihi.. nu är jag hemma och ska bara viila... :)

älsk<3

på jobbet




taack för en uuunderbar daaag :D<3


XXX Amanda <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0