11/ 6 skolavslutning

A

åh allt har gått sååå fort.. året har bara flygit iväg... veckan i England var super <3 ska snart lägga in allt där ifrån :D skrev dagbok varje kväll så jag ska skriva av den, men har glömt den i väskan hos pappa.. :( så snart får ni lite bilder och inlägg från England :) <3


iaf idag var det skol avslutning.. så fort allt går.. nästa termin så börjar jag i 9:an :O ojoj sista året på kunskap <3 :'(
jaja.. vi är inte där än...

Idag iaf så gick jag till skolan.. alla kom och skulle kramas för dom hade saknat mig.. iaf, vi fikade.. jordgubbar och glass <3 mmm.. sen gick jag och frida ett sista varv i skolan som 8:or xD haha sjuk humor.. sen fick vi betygen.. mina var rätt hyfsade faktiskt.. ganska nöjd, men ajja... sen vart de fika kaka o saft med tjejgruppen... jag har gått i tjejgrupp den här terminen... sen hem vid 11... käka lunch och fixa mig inför ikv'äll.. vid 6 så drar jag till skolparken för avslutning <3 ska ge Palle en ros (A) för han e min bästis och han går ut 9:an nu.. kommer sakna honom.. kunskap kommer inte vara samma utan putte :( <3 sen gick jag o pappa ut och käka på Amazing thai.. de e tradition <3 sen gick vi till hamnen och skulle käka en glass, men vi vart kvar med sarah o stina.. mange och ungarna.. marre och anders.. och någon till.. vart kvar där ganska länge faktiskt.. det var ju kanon väder.. man kan verkligen säga ''vi hade iaf tur med vädret'' eftersom det spö regnade hela förmiddagen.. så är det sol och varmt på kvällen på avslutningen...



kvällens klädsel :) klänning, tights och svarta högklackat med vitt halsband..:)



kvällens roliga bild :) woow... :P

// AG


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0