Tom's blogg! (tokio hotel, Tom)

gud! Tom Kaulitz från kända bandet Tokio Hotel bloggar nu om allt möjligt ända fram tills deras NYA album släpps, eftersom dom haft mkt problem med stalkers och sånt så är albumet väldirg försenat, från början skulle det släppas o april, men nu kommer det förmodligen i höst, men jobba på grabbar!! <3

iaf Toms blogg, han har nyligen lagt ut en video med en tysk rappare Samy Deluxe som han tkr är väldigt bra, och jag måste säga att låten har fastnat på mitt huvud, låten är enormt, enormt bra måste jag säga. Lyssnar om och om igen på den, den är för bra asså.. och jag har lyssnat lite på Samy för att veta lite vad tokio grabbarna framför allt Tom har för musik smak och jag måste säga att han har cool musik smak, samy Deluxe har faktiskt ett gäng med bra låtar som man bara lyssnar om och om igen på!

Men nu är det ju så att det är Bill jag gillar Toms tvilling bror..!!  och eftersom jag är ett sånt fan av dom ska jag nog börja skriva lite om dom nu också, lägga in lite bilder också kanske?  (Y) TOPPEN skriker Linnéa nu ;) haha 





Tom, Bill och någon annan kändis jag tyvärr inte kommer ihåg namnet på!

Bill och Tom har ju bytt stil ellr inte stil men utseende, det vet hela tokio hotel världen om..

men för er som inte vet, som läser min blogg, så läger jag ut en liten för och efter bild på Bill och Tom nu!



Tom före



OCH 


Efter




Bill före


OCH


efter



Kommentarer
Postat av: Hanna

Godnatt på dig!



Jag undrar om du kan ta dig en sekund till att gå in här http://www.asusnordic.com/summertour/?p=338 och klicka på den rosa snäckan till höger om bilden. (jag är med i en tävling där man kan vinna en dator) Det hade varit riktigt gulligt av dig!



Kram//Hanna

2009-07-08 @ 04:03:54
URL: http://gratisbesatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0