saknaden är stor

Jag saknar dig oändligt mkt!! Jag önskade att vi fick mer tid tsm för tiden med dig var underbar <3 Finns ingen som har så stort plats i mitt hjärta som du<3 Du var det bästa som hänt mig och jag älskade våra stunder<3 stunderna med dig i stallet och överallt där vi än vr var helt underbara <3 jag saknar dom stunderna då det bara var du och jag<3  Det var du och jag mot världen och inget kunde skilja oss åt <3

kommer alltid finnas i mitt hjärta Trubbe ovs vad som händer <3 saknaden är stor och jag vill ha dig tbx <3


när du fyllde hela 21 år i måndags vile jag bara till dig för att se att du mår bra och är lycklig..<3

Grattis i efterskott bebis <3

nu rinner tårarna ännu en gång inatt och nu rinner dom för dig <3


-seriehoppningarna november 07 trubbe mamma o jag-



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0