piplu xD

jaha, då var det redan torsdag, tiden går fööör fort det är fan inte långt kvar till skolan börjar :O aaah 9:an here i come liksom.. Idag har jag bara dansat och ''tränat'' inne när det är sol? jag är ju sjuk ibland allstå xD 



ja, iaf jag tänkte kommentera den nya Harry Potter filmen ''Harry Potter och halvblodsprinsen'' som hade Sverige premiär igår!

Efter att ha sett trailern på filmen ett antal gånger fick jag höga förväntningar på filmen och tycke att det verkade hända mycket i filmen. Men väl i bio stolen och filmen började hände inte så mycket. Jag fick en känsla av att man skulle lära karaktärerna på den mörka sidan mer än i dom andra filmerna. Att man skulle få svar på massor med saker, så jag tycker helt klart att 5-7 sitter ihop. Jag tyckte att Harry Potter 5 var en början till vad som skulle hända i 6:an men nu är det 6:an som är en början till 7:an (tycker jag själv)

''Action'' scenerna i filmen var väldigt några och väldigt korta vilket gjorde att jag själv satt och tänkte ''kommer det inte mer?'' när filmen sedan var slut. Men nu är det väldigt negativt här, men det kommer massa plus nu!

Filmen var mycket mer komisk än vad alla dom andra filmerna har varit, det var flera gånger då verkligen ALLA i salongen satt och as garva. Vilket var väldigt kul. Man fick också se väldigt mycket romantik i den här filmen också, mer kärlekskänslor än i tidigare filmer.
Alla effekter är bra, filmen är riktigt bra gjord, fina miljöer, bra skådisar, bra musik och mycket mer.

Filmen rekomenderas att ses! (Y)

Filmen får 4 tussar av mig :)  (4/5)
 



(nu vill jag bara säga!! detta är min uppfattning av filmen, ni andra får tycka precis vad ni vill. Skriver bara som jag tycker! )


Kommentarer
Postat av: GP

Håller med fullt ut..

2009-07-20 @ 09:03:59
URL: http://gyllenpanzar.se
Postat av: patrik

jaa den va as bra :) jo håller med om det komiska ;P hahaha tyckte den va as bra :D ;*

2009-07-24 @ 19:11:02
URL: http://putteslilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0