jag e fan inte billig att shoppa med!

jahapp, asså det har ju blivit en del shoppande nu när vi flyttat och börjat fixa i mitt nya rum hos pappa...
ja om vi säger såhär lyckas jag alltid hitta det dyraste och det är alltid just den saken jag vill ha..
som tex... dyr tapet, och det var bara den som passade för lilla damen.. golvet var inte det dyraste men nja, det fanns billigare... ja.. men vafan ska det vara snyggt och passa fröken Gyllenpanzar så ska de vara som hon vill ha de ;)
såååå Idag var vi och köpte gardiner till mitt rum, och vad tror ni? ett av dem dyraste tygen.. sike vart det, sikesrosa gardiner? hummm... Vad tror ni om det?... Me like it <3

så nu sitter farmor och syr mina gardiner :) <3

tyget till mina nya gardiner..

Kommentarer
Postat av: patrik

ser asnice ut :) <3

2009-07-24 @ 19:04:32
URL: http://putteslilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0