heeej igen!!!

Ursäkta  för att jag inte lagt upp något nytt inlägg här på bloggen, men det är dels för att jag inte haft något roligt att skriva och helt enkelt inte orkat lägga in något.

kan ju berätta lite vad som hänt dagarna då jag inte laddat upp..

ja, jag har gjort klart mitt rum hos min pappa nu, vart riktigt,riktigt nöjd. fiint sörru ;) det är mkt roooosa, för jag gillar ju .. rosa .. hihi



sen har jag bara jobbat som vanligt, tkr själv jag skämt ut mig på jobbet. Meen någon gång måste man ju göra det också, eller hur?
varit lite fest också :) sen har det seriöst inte varit så mycket annat faktiskt :(




men idag hade jag liiite roligare iallafall, var men Linnéa och käkade kina mat och sen lekte vi i skolparken och sen gick vi till stan och bara pratade. Det är alltid kul att vara med älsklings Linnéa <3
taack för en mysig kväll bästis <3

  
Linnéa                                  Jag                                      Linnéa

Jag & Linnéa <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0