1 Juli - oj oj oj

dåååå var det 1 Juli!!  oj oj faaan vad fort det går... för fort.. det är nääästan en månad sen jag var i England.. och vet ni ? jag saknar England jätte mkt ..
Iallafall var jag ledig idag .. sköönt.. tränat och va me mamma i stallet, hon hopptränade och det gick strålande bra måste jag säga.. *host* (kunde gått bättre) och vet ni? hih dom har fått en fölis, han heter Bruce :P hihi han föddes samma natt som brucan spelade i Sverige, så då fick han heta Bruce den lille killen..

sen hem.. käkade donken idag.. hih mmm gott var det!!

vet ni? man kan fan inte säga ''snabbmats kedja'' till Mcdonalds.. det kan fan ta upp till 40 år innan du får en jävla hamburgare.. är det ''snabb mat'' NEJ!!
meeen.. det är suuuper gott.. hihi *amanda rodnar* 
iaf.. hihi.. gått ner mer nu .. eller ja inte så mkt xD från 64 till 63,8.. men det är på väg ner iaf...
förra sommaren gick jag från 71 - 64. jag är stolt faktiskt .. 14 cm smalare om midjan, *stolt*
kan ju säga att mina byxor är så sjukt stora nu, lite lätt förstora..


jag (Amanda Gyllenpanzar)



thanks Alice, Sammy and Katie <3 love you girls..miss you very very much <3
Tack till Linnéa och Malin W som finns också här för mig <3


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Vilket fint kort sötis :) .. Gillar din nya blogg design ;)

2009-07-06 @ 21:11:15
URL: http://loviiizaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0