Tjejdag i Västerås :) 23/1

 :D Vi tog 804:an till västerås efter skolan :) vid typ halv 3 tiden.. vi va hemma och beställde biljeter först :P 
på bussen hade vi lite tråkigt så jag satt och tog kort på våra skor :D hahaha
på bussen

sedan gick vi av i Västerås.. sen gick vi till punktGallerian och gick runt :D 
sen gick vi in på GinaTricot :P hittade massor fint och jag köpte en kjol :D<3


 Sen gick vi och åt mat :D

sen efter vi åtit gick vi och köpte lite godis och dricka till bion :D hihi ;)
sedan gick vi in och hämtade ut våra biljetter:D 
då va de en halv timme kvar till premiären på filmen Mammut... 
......
sen var de bio dags :D 

<--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------->

så filmen slut.. jag fattade inte riktigt budskapet i filmen...
jag och Linnéa satt och skratta hela filmen igenom.. hahah

sen kom pappa och hämtade oss :D då åkte vi hem igen :D<3
 med filmer :) film på film på film :P
linnéa somnade kl 6 (morgonen) och jag gick då och duscha :P sen somnade jag vid 7 :)
vaknade igen båda två klockan 8 :D hahahhahaha
alltså vi var uppe hela natten och bara tittade på film <3 :D


tack för en rolig dag :D

Kommentarer
Postat av: Luu

Låter som en mysig kväll o natt ! :) jag vill ockå åka till västerås på bio! Puss <3

2009-01-29 @ 10:53:54
URL: http://loviiizaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0