Sälen 15/1 - 18/1

Lite snabbis och kul från helgen i sälen.. !!!

I helgen var jag i sälen och åkte snow board..de vart inte så jätte mkt åkande för backarna var grymt isiga.. :(
annars var de jätte trevligt :)
eftersom jag fyllde år i onsdags (14 januari) så firade dom mig när jag kom dit :D (den 15 januari) så när jag kom till stugan hade resten av släkten som åkt dit tidigare, hängt upp gelanger och ballonger :D jättefint hihi :) 

på fredagen åt vi fondue, gött.. :D<3 åkte bandvagnar upp i backen och sedan ner :D as kulit :D 

på lördagen sista åket vurpa kusin och bröt armen :( stackar.. så jag åkte med honom till akuten.. satt där i 3 timmar.. .. 
sedan käka vi pizza :D sen mysa.. 

sen på söndagen åkte vi hem jag och mamma .. pappa var hemma :( 

 puzz



 chrippe på akuten :(
chrippe hemma från akuten


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kul att du hade trevligt i sälen ! Puss faster! <3

2009-01-20 @ 21:17:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0