Lucia genrep,Ledarmöte och gymnastik på gatan!

ja,a ni människor... det har varit en jävligt.. JÄVLIGT rolig dag.. förutom skolan då, men resten har varit bra..

efter skolan gick jag och Fanny ner till stan, jag köpte julklapp till älsklings-twin-bästavän-Linnéa <3<3 hihi hoppas hon gillar den :P sen drog vi ner till Idrottshuset och skojade lite.. Sen var det Lucia genrep, jag och Fanny ka vara tomtar :P jag funderbara på att vara ''fjortis/bög tomte'' haha :P hihih ha rosa kläder ist för röda.. jag köpte ju en rosa tomte luva igår ;P Iallafall, sen var det ledar avslutning, jag Täss och Micke gick tsm dit:) sen så satt jag,täss, micke, linn och becka vid samma bord, hahahahah vihade ju lätt roligast, i skratta hela jävla tiden, det måste varit något i julmusten.. eller den äckliga glöggen xD hahahahahahahah!!! xD  sen var det julklapps byte:P jag fick body lotion som var formad som champagne flaska :) niice <3 hahah Täss hon, ja hon fick en flaska sprit och champagne glas.... hahah nej skoja, hon fick en stor alkoholfri cider flaska och champagne glas :D jävla kul grej tkr jag haha :P

När alla gick, så satt vi 5 kvar i tyhp en halv timme eller något xD vid 8 vart vi utslängda xD haha då stod vi utanför och lekte massa.. sen gick Micke, jag och täss till mig.. eller ja nästan, vi gick till polisstationen, det ligger ju typ vid mig.. där så hade vi.. ja ett roligt gympa pass, haha :P sen hade jag och täss ett step up pass på gatan också xD hahah fyfan vad kul det var xD

ja, sen frös vi ihjäl och jag kom in vid halv 10 xD hahahhahahahahah...




haha ja, lite bilder från skojkvällen :P <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0