Julmys 12 December

PÅ dagen var jag med mamma och marcus och patrik o anneli på stan och käka lunch på det nya ställen ''sallad och sånt'' det var jätte fint och frächt :) jag är pastagratäng med kykling, super duper gott :) <3 





På kvällen kom Linnéa, min älskling till mig :) <3 vi åt god,god mat, kollade på massa julfilmer och åt pepparkaksdeg och godis, och lussebullar.. hhi tjockisar vi e i bland :P hha vi tänkte göra pepparkakor, men ja, det sket sig när vi började käka deg haha :P vi är fan roliga vi <3

Men myyyyys vi hade <3 vi kollade på ''Tomten är far till alla barnen'' haha den är så jävla skön:) sen kollade vi på santa claus 3 :) den e bra, den stäck-kollade jag på förra julen. Varje morgon :) haha xD


<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0