Fredag 18 December sthlm

direkt när jag kommit till skolan, från falun så gick jag till tågstation och väntade på tåget till sthlm.. jag gick på och åkte iväg :) i sthlm mötte jag pappa, och sen åkte vi tsm ut till Monica :) Det var första gången jag träffade hennes barn Cassandra och David (amerikansk uttal) dom åkte till thailand den 19 så vi hade lite mini jul :) fick julklappar och massa sånt :) <3 och Cassandra och David är hur mysiga och gulliga som helst :) <3 


Cassandra, David och Monica <3

på vägen hem får jag och pappa soppatorsk.. kul.. så vi GICK (för er som vet hur långt det är) så gick vi från nordposts infarten ända till skiftnyckeln.. ja vad kan det vara 4-5 kilometer.. det var -20 grader ute.. jag höll fan på o frysa ihjäl asså.. fyfan va kallt.. kallaste natten hittills och dåååå ska man ut o gå xD fyy xD men de ordnade sig sen :)

tur <3

tackar för mysig kväll<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0