Falun!!!<3

ååh fyfan vad jag kommer sakna falun!!! :'( sista gången jag va där nu :( kommer sakna allt det där som fan asså...Men dom 4 år jag varit där har varit så sjukt roliga, så jag får ha roligt av mina minnen sen <3

detta var falun i 9:an

Linnéa(twin) och jag gjorde världens godaste jävla kladdkaka på hemkunskapen (Y) så jävla god <3
Jag gjorde ett fint silver smycke på slöjden :D<3 hih jag åkte pulka :) (twin me på all såklart<3) jag va på stan o shoppa pumps :) (Y) jag körde bil me tea på discot ;) haha jaaa.g målade en jätte fin bild på bilden :) och jag lyckades med NO/Kemin också :) och allt.. allt jag gjorde.. va TWIN med på <3 hih we are the team!! <3


Lite bilder från falun <3


¨jag leker ensam i snön


mys twin o jag <3


no/ kemi :P



Kladdkaka :)


twin o jag <3



Ogrinalet                                               Min ''kopia''



Mitt smycke :)<3

Disco :)

underbara år i falun <3
tack för allt <3 tack till alla som gjort dom här åren i falun så jävla roliga <3
tack <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0