dagen före jul 23 december

Idag har jag varit i sthlm igen.. jag och pappa gick och strosade i affärer medans Monica va hos frissan :) sen gick vi och käkade på en thai restaurang :) vet inte hur de stavas men typ feast, nej men typ feste nej jag har ingen aning xD haha.. men de va gott iaf :) sen åkte jag och pappa och lämnade in pappas sovrumms tv på lagning:9 och sen hem igen.. Så åkte jag och träffade mammas vän jenny sen, eller ja hon kom till mamma och hälsade på, fick en jäte fin tunika och matchande nagellack till <3 tack Jenny <3 sen drog jag och pappa på bio, vi kollade på 2012 jag tke den va as bra, riktigt bra film, jävla bullshit att den är den sämsta film som gjorts, den hade ett jhävla bra och tydligt budskap och den är bra gjord... och det där med att folk säger att det är över drivet, ja vafan, vad hade dom tänkt? det är en film som handlar om att jorden går under, ja vafan vhade dom tänkt att man ska göra om man inte ''överdriver''? filma en vanlig narut katastrof? då hadeden varit riktigt jävla dålig.. nej jag tke den här filmen var riktigt riktigt bra (Y)!!

ni andra får tka vad ni vill, men tänk på budskapet i filmen!! om hur mäniskor ska behandlas!




Monica o pappa :) <3

jag o pappa tog med julmust och lussekatter till bion :P (och godis) <3

puss <3


åh, btw god jul <3 (kl 00.06 24 december 2009)

Mammas gran <3


Pappas gran <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0