4-6 December

Den helgen var jag i Falköping hos mammas nya kille Marcus och hans 4åriga son Max.. Det var första gången jag träffade Max så man var faktiskt lite nervös, man vill ju liksom inte att han (max) ska hata mig när man kommer liksom.. Men det gjorde han inte så det var lugnt, vi lekte och brottades massor :P


på fredagen var på i nyabadhuset i Falköping och badade massor, jätte roligt, Marcus satte rekord i vattenrutchkannan xD haha (vet inte hur det stavas) sen åkte vi och åt på donken, sen åkte vi och köpte en julgran, och sedan hem och pynta den och göra julfint.. senare på kvällen kollade vi på twilight den var lite seg tycker jag men annars var den bra...
På lördgen gick vi på stan, fikade lite och sånt.. sen åkte vi hem och åt super god mat som marcus lagade, sen åkte jag och mamma till gammel farmor i skövde och fikae och sen till Owe och ammi :) sen hem till marcus igen.. då var det god mat igen, sen film..
Söndagen bakade jag, marcus och Max pepparkakshus :) jääätte fint.. sen lekte jag och Max.. och sen åkte jag och mamma hem till Enköping igen..


jag, Max och pepparkakshuset xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0