1 December

hihi åååh, idag var det första december då, inte alls långt kvar till jul.. gud vad jag längtar :) hih
Alla julklappar är nog klara nu också, eller nej, jag ska köpa till älsklings twin bästavän också <3 humm vet inte vad jag ska köpa bara xD haha 

för er som vill ha pynt tips och annat inför jul kolla jul bloggen www.minegnajul.blogg.se

Igår gjorde vi 1 danser till lucia uppvisningen med gymnastiken, jag kan tala om för er att det numret jag kom på är det roligaste nummret jag någonsin kommit på och absolut det roligaste att titta på :) ;)



(Till alla som går i 9X på kunskapsskolan i enköping!!! betala 500 kr till mig senast torsdag DENNA vecka!! (till kläderna) Rasmus och Lucas ni har andra priser, och ni vet vilken summa!)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0