svar!

sara om uuuööö!!!:
en fråga.. varför i helvete TIO KILO?

svar på de sara..

jo, för det första vill jag gå ner i vikt.. och för det andra, om jag går ner 10 kilo så är jag nöjd sen :)
då har jag nått mitt ''dröm'' mål om jag säger så! :)



---------..............--------------..................------------------..............-----------------...........------------------.................-

annars idag har jag dansat runt och planerat att tälta imorgon med bästa vän <3<3
snackat på msn och bara ''softat''


men alltså.. jag har tänkt på en sak, nästan alla, eller många iallafall som bloggar säger att deras bloggar är så dåliga och allt, men det är för att alla jämför sina bloggar med alla dom där kända bloggarna och det ska man inte göra. Om alla som bloggade försökte vara som dom ''kända bloggarna'' skulle ju alla bloggar handla om samma sak och då skulle man ju tröttna på det. vad är syftet med en blogg? ja det är ju olika, det beror ju på... jag tycker det är bra för jag skriver ibland om vad jag gjort och vad som händer runt om mig, och mina vänner och släktingar som jag inte träffar så ofta.. Dom läser min blogg och då vet dom hur jag mår och vad jag gör, det är ju super bra (Y)

så, sluta jämföra era bloggar med andra kända bloggar och försök inte vara som dom för att folk ska läsa fördom läser ju deran om de i  dem kända bloggarna.. så skriv din EGNA blogg, de e bättre (Y)




från lizzes balkong :)


xxx Amanda <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0