Parken zoo & Tuna park

fyfan vad jag älskar den här bilden alltså.. haha apan på Parken zoo i Eskilstuna.. fyfan va kul vi hade..

Jag, mamma och älsk-Linnéa var ju på parken zoo i tisdags (28 juli) mysmys va ju typ de då.. massor med sjukt fine djur.. 

citat '' men gud vilket undligt djur, den va inte fin..'' av: susanne Gyllenpanzar (mamma) 

 



lite djur kommer nu < 3(kan inte ta med alla)

   
fantomengrottan... föresten fyllde fantomen år när vi var där :P .. (grattis)
 

sen tog vi en sväng på tunapark och shoppade och fikade lite (Y)





omg!!! det var typ tooook rea på gina tricot, så jag passade på att köpa byxor jag :)
köpte 1 par jeans med hål och sånt ni vet för 99 kr :P super bra tkr jag, satt bra och var suuuper sköna <3
sen köpte jag blått nagellack och eyliner på lindex :) super snyggt <3



XXX Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0