Lovisa de e kul att du kommenterar :)

''Super god var tårtan! :)

Åh föresten , pennan var från bara mig .. Tror du lam viktor fixar ngt ;P''

hihi,okej då, pennan som pappa fick i present var inte från både viktor och Lovisa, den var bara från Lovisa, så alla vet :) hihih
gjorde en liten miss där ;o)

''Niiice! Men din fina fond tapet då? har du låtit den vara ? :)''
och ja, jag har låtit min fondväg vara :) där hängs det inte upp nått på, den är för dyr xD


''Jag håller med dig! Riktigt bra skrivet .. Du är en liten smartis loppan ;)''
och ja, haha jag har mina stunder då jag är lite smart xD hihi, men det är sant faktiskt, jag och pappa har suttit och diskuterat det där xD hahah..



Nu alla läsare tkr jag ni ska va som Lovisa och kommentera mer :o)

puss på er

XXX Amanda <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0