kryssa med Birka Paradise :)




japp, 29-30 juli var jag ute på havet med Birka paradise.. Mamma,pappa och Linnéa-älsk var ju med (y)
jag och Linnéa delade ju självklart på en egen hytt <3
så var det middag när vi kom på båten :)

sen gick vi och utforskade på båten :P satte oss vid ett stort fönster och praaaaaatade :)<3 mysigt var det<3

sen var det disco.. och jag måste säga .. .MUSIKEN SÖÖÖG!!! bara dansband jö... och på discot var det remixade bandband... usch... men men.. vi dansade ändå :P<3

sen var det god natt vid 1 halv 2 <3


dagen efter var det ju frukost.. sen var det taxfree som gällde hih (Y)
sen ''sommarparty'' uppe på deck, sen drog jag och linnéa ner och badade i bubbelpoolen mmmmm så sköönt<3

sen var det lite lunch och sen taxfreen igen xD<3

sen var det faktiskt bara att packa och gå av båten :(




XXX Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0