jaha, kvälls inlägg

jahapp, jag ''lovade'' ett kvälls inlägg, men har ingen aning om vad jag ska skriva xD

men jag tänkte visa va jag köpte på gotland :)

hehe xD

( ursäkta bilderna xD )



BjörnBorg plånbok med spegel! den är liten och lätt att ta med sig. Den är rosa och bara såå jag.
200 kr i en väskaffär (
kommer ej ihåg namnet)




Dress/klänning. tröja med kjol som sitter ihop som en klänning & skärp i midjan/höften. skön, luftig och snygg(
tkr jag)

st 122 - 170 (
Barn
)
229 kr från KappAhl




brett läder armband från  ''medeltiden'' riktigt coolt tkr jag (Y)
40 kr från medeltidsmarknaden




( smycket i mitt hår!!!)

hand gjort huvudsmycke. Fanns i olika designer, former och färger.
250 kr av kronmakaren (hennes företag)

Man kan även special beställa av henne, hon gör allt från vardag, till fest, till brudpar. Hon gör allt.


-------------------------------------------------------------------



det var nog allt från mig idag, jag har packat klart till i helgen, jag har kamera batterierna på laddning allt är klart, nu är det bara att åka (Y)

puss på er alla <3





XXX Amanda <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0