jaha, det får bli en ''dagens''

Dagens Amanda... (tråkigt inlägg)

dagen har varit bra.. jag gick till mamma och fixade mina naglar och sminkade mig i morse, sedan tog jag min cykel och tog den till cykelhörnan på lagning :) sedan var det hem och käka lunch och plugga -.- *suck* as dryyyygt!!!! sen kom dom från samsung och fixade tv,n, aaasa bra vA? :P

sen vart de fortsätta plugga sen vart det datorn sen vart det cylka till Ante och fanny, dom var själva  i dag.. drog till Fanna krogen och käkade kräftfrossa, mmmmm gott.. sedan drog vi hem till dom igen, spelade spel och lyssnade på musik..

fyfan vilka härliga människor asså xD hahahaha, fyfan dom har man fan alltid kul med <3
kom precis hem, cyklade i regnet, kul.. NOT xD hahah!!

blir väl datan en stund nu sen blir de väl god natt antar jag :) hihi


Dagens Amanda <3


puss på er <3


XXX Amanda <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0