Helvete lars-olof

ja, alla känner vi nog till Björn Gustavssons video då han spelar ''wow jocke'' och den videon har min mamma nött in som fan nu och hon säger ''Helvete lars-olof'' hela tiden, till allt och alla..

igår kväll var jag och mamma på middag hos pappa, väldigt gott. Men så frågar pappa om vi ska kolla på Wallander och, ja vafan. Wallander filmerna säger man inte nej till... Vi börjar titta på filmen och så kommer det en scen då man ser att det är en man som gömmer sig i en tjejs lägenhet. Då hör mamma mamma från soffan  ''helvete lars-olof'' det roliga är att hon viskar det och låter så jävla rädd. ja som sagt, meningen går tydligen att använda till allt..
Men sen så ser man att mannen är maskerad och då hör man från mamma igen ''lars-olof, du e en ninja'' lika rädd igen och ja, som ni antagligen förstår så lät det hysteriskt rolig och jag och pappa satt och skrattade i soffan åt mamma som sitter och blundar.

Antar att meningarna snart kommer vara ett officielt ord xD enligt min mammas ordregister iaf, och den e inte som alla andras kan jag lova. Men mer om den får ni någon annan dag :)




Puss på er <3
XXX Amanda <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0