happ en snabbis om förra veckan!

förra veckan började med skolan i tisdags, sedan hemstudiedagar onsdag-fredg! TACK säger jag (Y) pluggade inte uten gjorde de i söndags xD jo lite pluggade jag... i fredags xD annars dom andra dagarna kollade jag bara på film och inte så mkt mer faktiskt xD jag e ju som jag e asså xD

fredags var vi på kräfsfrossa med Ante,Fanny,Fido(grodan) och två tjejer jag inte vet vad dom heter...sen drog vi hem till ante o fanny och spelde kort och lyssnade musik...

kanske redan skrivit ett inlägg om de? hahah




lördags var det kräftskiva nicce..med mamma,pappa,fido(grodan),
käkade kräftor o paj o grejer, riktigt trevligt :) sen drog dom ut på krogen en stund hihi typ...
snackade med lite folk på msn sen la ja mig o soooov <3 hih


  



söndag plugga,plugga,plugga hela dagen typ... vart inge annat faktisk xD haha
(vi skulle rita en lägenhet och göra möbler som vi skulle ha när vi flytta hemifrån, va tkr ni om min? (i skala och allt) )





XXX Amanda <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0