Grattis pappa!!

9 Augusti fyllde min kära pappa 40 år!!! GRATTIS!! <3 :D


vaknade vid 10,  kom ju hem så tidigt imorse från gotland. käkade lite frukost och sen vart det typ datorn lite snabbt och sen vart det handla inför våran överaskningsmiddag för pappa på kvällen :) jag ska baka en tårta till pappa, en överasknings tårta :)<3

sen var det hem och kolla datorn igen, massor mail och lägga in bilder på fb och massa annat :)
sen började jag med att göra min super tårta till pappa, den vart super god, tycker jag iallafall ;o)

 

bara för att :)

resept på bästa ''grattis pappa tårta'' ever :)

Vanlig tårt botten ( köp i affären, 3 delad tårtbotten)
1. botten
2. 4 dl marsán sås/vaniljkräm i botten
3. mellan lager
4. krossad annanas
5. ''överdelen''
5. 4 dl grädde på och runt
dekoration
Kiwi skivor samt banan och halva vindruvor.
sedan Hopeakuula runt om :)


mamma gjorde god mat och sedan hämtade vi pappa för att åka ut till min faster för att överaska pappa på födelsedagen :)
vi åt mammas goda mat med släckten (pappas) och sedan min tårta<3

pappa fick en penna a hans lilla syster och bror som det stod Jonas på, av mig fick han en målning jag målade i Falun på bilden i maj :) och sen fick han en guldkedja av alla andra :)

grattis pappa åter igen på födelsedagen <3




XXX Amanda <3

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Super god var tårtan! :)



Åh föresten , pennan var från bara mig .. Tror du lam viktor fixar ngt ;P

2009-08-11 @ 15:49:25
URL: http://loviiizaa.blogg.se/
Postat av: Tagge

Supertack för världens godaste tårta. Men framför allt för den vackra tavlan!!!

2009-08-12 @ 00:03:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0