ååh vilken dag!

vakna, somnade om... typ så började allt... vaknade och gick och duschade.. cykla till skolan...YYYYEEEES lINNÉA MIN ÄLSKLING, HON ÄR HEMMA IGEN <3<3<3<3<3<3<3<3 fan va jag älskar dig baby <3 du e min andra hälft <3

hahha men fyfan va kul... jag hade min lilla invigning idag i blåredaktionen (blåzonen) det var första gången jag satt och jobbade i den blåaredaktionen idag sen jag började på kunskap, vilket var 2006 xD fyfan.. hahha jaja, min invigning slutade med att jag som sagt satt och jobbade MATTE!!!! me Elin lite, satt o gjorde grafer o kordinatsystem, men JAG KUNDE DE!!!! YES!!!!<3  jahapp sen va skoldagen slut..

meen, då drog jag hem, packade till pappa sen drog jag ut och fikade på Wickmans med min lilla älskade,bästaste vän <3<3<3<3 hihi saknat de älsk <3 Sen va de träning... japp så e de, nu börjar träningarna igen OCH FYFAN VAD KUUUUL!!!! WIII! jag var typ hyper idag föresten, fick jävla ''happy'' ryck heela tiden :P så niice xD

Iår blir mitt jobbigaste o ja allt år.. jag ska plugga som fan i skolan, jag ska sattsa... jag ska sattsa så in i helvete på gympan..
jag ska lära mig allt, som jag lite vackert sa idag xD haha..


meen jaja, nu ska jag fortsätta me o snacka me folk o allt de vanliga liksom :) <3

dagens, (fucking) klädsel :)

(ser ju dåligt tjock ut xD )



ja de vart ju ''de vanliga'' på Wickmans <3



Nej,nej fyfan!! +++
Malin om du läser!! du ska veta en sak... älskar dig! låt inte den där jävla idioten göra så..Finns här för dig <3<3 nu,imorgon, för alltid <3 okej ? glöm inte det gumman.. jag finns alltid <3 du kan alltid prata med mig,vilken tid det än är på dygnet,glöm inte de gumman... önskar jag kunde göra mer, men jag gör allt jag kan, det ska du veta!! <3<3<3<3<3<3<3tänker på dig <3





puss & godnatt på er <3


XXX Amanda  <3



Kommentarer
Postat av: [MICKESEGNA]

OMG! Vad stora bitar :O! Hahaha!

2009-08-31 @ 23:38:43
URL: http://mickesegna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0