åååååh en sån seg dag..

Men gud, dagen har gått så segt, när jag trodde att det gått 1 timme hade det bara gått 20 minuter, usch vilka tråkiga timmar och minutrar. tiden går ju i slowmotion (ingenaning hur det stavas)

Men hallå, måste ju säga till er!!
jag åker till Dalarna (Dådran) med bästaste vännen Linnéa imorgon och kommer inte hem förns på söndag! så jag kommer ej uppdatera något under dom dagarna då jag är borta!


men ja, nu kom jag på något jag kan göra!! jag kan ju packa till i helgen såklart, det har jag ju inte gjort, humm.. ska nog ta och göra det nu, då har jag något att göra iaf. 

 
kanske slänger in nått kvälls inlägg lite senare!! <3


puss på er <3
XXX Amanda <3

Kommentarer
Postat av: Micke

Så kan det vara ;)!

2009-08-12 @ 17:28:23
URL: http://anewsideofme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0