joar disco.. 7/4

joar disco igår.. ja de var kul.. men jag o BÄSTAVÄN gick hem tidigare eftersom de va ''tråkigt''(ni som va där vet)
iaf.. jag o älsk hade kul innan iaf <3
haha på pizzerian xD hahha fyfan va kul..

p=pizza snubbe    l=linnéa    a= amanda

a- jag ska ha .... bla,bla..
p- humm.. ja nu blir de mkt.. de blir mkt nu..
a- he mmh..xD
p- 70 kr..
a- *ger*
----------------
a*äter (inte mkt)*
----------------
p- :o vem inte ätit? *pekar på min mat*
*linnéa peker på mig*
p- :o vrf ?
a- emh.. ja de va gott men jag va inte så hungrig..
p- okej... nästa gång, beställ en halv person .. okej ? lova?
a- jaja :P
-------------------------

l- ah men jag finns här.. bla,bla!!
a- naw taack ..
p-  vsg :P xD
alla- *as garv*

sen disco <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0