Snabbis av vecka 48!!

Måndag:
Idag var det skola som vanligt... i skolan var jag med Linnéa :D <3
sedan efter skolan gick jag hem, pappa kom hem tidigt och Farmor kom på besök.. jag låg mest och titta på tv..
Sedan sjusade pappa ner mig till idrottshuset och jag var Ledare till tjejerna idag (pälorna) det gick bra, dom var super duper duktiga.
Sedan åkte jag hem och käkade lite ::P sedan var det inte så mycket mer den här dagen.. tränade lite på koregrafin till showen i skolan.. hihi..

sedan God Natt <3

Tisdag:
emhh.. ja det var skolan som vanligt.. IGEN.. hihi.. var med Emma och Linnéa !idag..<3 (emma var sjuk igår)
sedan efter skolan drog jag hem som vanligt.. lyssnade på musik :P (blandat)
sedan drog jag ner till Kyrkanshus, vi skulle ha första (+ det ända) repet innan våran lilla julföreställning som ska vara på lördag på julmarknaden:D <33  (jag ska spela Mara, jesus mamma) sedan drog jag hem och försökte fixa dansen till showen i skolan.. sedan vart det God natt <33

Onsdag:
skolan idag.. var bra.. övade mycket till showen :P det kommer bli as bra tror jag <33
sedan efter skolan hade jag och Palle krig, sedan drog jag till "Topp till Tå" för där var Linnéa och fick lös naglar :P 
sedan drog jag ner till idrottshuset, träning igen, hade först killarna och pärlorna.. båda gick det bra för :D <33
sissta onsdags-träningarna för den här  terminen.. :( sedan hade jag egn träning.. klarade rondat-flickis :P tjoho :D
sedan så ja inge mer.. drog hem, käka, God natt <333

Torsdag:
skolan!! öva,öva,öva var det som gällde idag typ hela dagen... sedan hem..
sedan drog jag ner till Idrottshuset tränade killarna igen (äldre) emh gick super.. sedan direkt ner till konfan...
vi kollarde på film :P Metrix (stavning?)  iaf och käka popcorn.. sedan var det hem o käka och tv :)
sedan var det bara God natt allihopa <3333
(saknar min mobil som cp:ar och min dator som är trasig har varit sedan februari)

Fredag: Skolan.. kort dag skönt... jag, Leo och Fanny började med våran koregrafi idag till sandstormen..
sedan var det fan inte så mycket mer i skolan :S fick julmust och peppeakaka på morgon basgruppen :P hihi (1:advent's fika)
sedan drog jag hem.. mamma var typ sjuk och pappa jobbade hemma..
vi fikade lite mm gott,gott.. sedan julpynttade jg och pappa typ hela huset. .så fint..
känns inte som om det är jul snart.. det är ingen julstämning alls :'(

sedan beställde vi lite mat.. så vi käka lite.. sedan kollade vi på nån julfilm sedan var det

ja, ,GOD NATT <3333


Lördag:idag så är det ju ledigt.. vaknade vid halv 7 typ.. :S låg i sängen och beundrade alla mina posters (Tokio Hotel) em sen ringde Emma och sa  nått... sen gick jag upp ochåt frukost.. sen duscha och sen så bar det av till Kyrkanshus där vi skulle träffas.. (alla skådisar) sedan körde vi igenom pjäsen 2 grg +  ta påö klädera..  sedan var det torges som gällde.. sedan fick vi micarna och sedan var det ljudtest.. sedan började hela pjäsen.. det gick super.. tycker jag lä konstigt men aja.. mamma o pappa var stolta iaf. hahhaha!!! 
sedan vara på stan och sedan handla o fixa..sedan kom wille o Gabbe (mina kusiner) så vi kollade på film "Iam Legend" (stavning?) sedan kollade vi på Stjärnor på is (Tony åkte :( )
sedan var det tv och sedan åkte Wille hem.. Gabbe sover på mitt rum hih.. 
sen blev det dator för mig + film "jalla jalla" sedan vart det 
G*D *A*t för mig med.. <333


Söndag:
bara soft.. 1:a advent i dag och 25 dagar kvar till Julafton :O omg vad det går fort.. vara lite med Älsklings Gabbe, mysa lite <33 det  blev bara en softdag med mycket film och mys <33

vecka 48 [x] avklarad


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0